You're in everyone I see

Har precis duschat och känner mig något bättre än vad jag gjort tidigare i veckan.
Dagen började på A6 igår tillsammans med Anna. Fick med mig ett par trosor hem b.l.a. Kvällen slutade hemma hos mig tillsammans med Hanna. Vi åt pizza, gjorde smoothie, kollade film och snackade skit. Äntligen fick jag träffa bruden, vet inte hur många månader det gått men på söndag träffas vi igen. Puss på rumpan.
Usch, måste göra klart ett samhälls projekt tills måndag. Måste börja idag men hörrni, jag har ingen lust och jag har lov. Vill hellre träffa Patrik och möjligtvis åka skidor. Så samhälls projekt, skit ner dig. Nu ska jag klä på mig vettiga kläder.

Här har vi henne. Stjärnan
Hon klippte lugg imorse.

Innan såg hon ut såhär (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0