JANUARY THE 1ST

Min nyår blev bra. Den blev lyckad. Vilket den inte brukar bli. Fick iallafall fira med underbara vänner och kärleken. Tillbringade först eftermiddagen hemma hos Niklas (Annas pojkvän) tillsammans med Anna och Patrik. Vi åt god mat och spelade spel. Sedan åkte Patrik jag och Anna till Hanna. Bussresan dit var dock krånglig. Där spelade vi spel, drack och dansade. På tolvslaget gick vi ut och såg massvis med fyrverkerier. Vackert. Efter det drog jag och Patrik vidare till hans kompisar, där vi tillbringade resten av natten. Härligt, dock var det jäkla svårt att få taxi hem.
Höll nog på i två timmar men sen gick det. Var hemma vid 4 tiden så har mest sovit hela dagen. Senare blir det älskling och mys.
Hoppas eran kväll blev lyckad och att 2010 var ett bra år men att 2011 blir bättre!


Anna och Hanna med fransarna!

Fredde och Hanna

Simon, Patrik och jag. Krångligt med pussar

Hanna och Fredde pussilussar

Simon och jag in action. Vi ville verkligen vinna på Alias!

Är glad att 2010 äntligen är över!

GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0