WHEN THE TIME IS RIGHT, IT WILL HAPPEN


Jag har tre utkast sparade och alla handlar om honom.

Varje dag säger jag till mig själv att du längre inte är en stor del av mig. Ibland tror jag verkligen på det, ibland tänker jag faktiskt att du inte betyder ett jävla piss för mig. Varje gång den tanken visas känner jag mig lättad, jag känner mig mindre sårbar, det känns som att du inte kan påverka mig längre.
Jag har repeterat denna tanke så många gånger att jag nästan har gjort det sant. Samtidigt gör det mig så jädra rädd av att gå vidare, för vad händer när du slutar älska någon? Vad händer när du en dag vaknar upp och inser att denna person faktiskt inte betyder något för dig? Hur kan du klara att gå från 1000 till 0. För den dagen kommer tillslut komma. Det enda du kommer ha kvar är vackra minnen som du lyckligtvis kommer att bära med dig för resten av ditt liv. Men jag är så rädd över att den dagen ska komma, för jag vill inte det. Jag vill inte att det ska ske för jag vill älska. Älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0