LÖRDAG DEN 8:E APRIL 2011



Världens skönaste katt, Hannas katt. Mille sitter med benet rätt upp i luften och chillar. Han ser inte ut att ha ont. Han flashar ändå en hel del.. Fett skön. Vill med kunna ha ena benet upp i luften, det ser ändå rätt gatt ut.


Seriösa miner är min grej.
Nu kommer Anna Banana hit för lite tacos och sånt innan jag drar till sälen och sedan kommer min b-friend.



Denna grabben (17 år) åker till Miami Bitch imorgon. Alla ni som läser min blogg, höhö. Hälsa honom lycka till och be för att planet inte störtar, OK?!. juste, duktigt. Önska honom också en otrolig resa och ett onenightstand.

Kommentarer
Postat av: Simon

Aaah vad jag sakanr er! <3

2011-04-12 @ 00:28:21
Postat av: Mimmi

ja kan sitta med ena benet rätt upp o chilla. hihihi

2011-04-14 @ 20:59:43
URL: http://splityourlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0