Bumby Ride

Skulle inte vilja påstå att måndagar är en favorit. Men iallafall så har den här eftermiddagen/kvällen ägnats åt att sy lite på mina kläder och använt mig av en ny rakmaskin mamma har fått hem. Väldigt läskig måste jag säga. Fick inte bort allt hår på mina håriga ben, men det skulle gå lättare när man använt den ett par gånger. Fick nästan lite brännsår.. aja iallafall.
Nu har jag slängt på mig myspyskläderna :)
Jag är nästan lite redo för sängen men skön, klockan är halv 8. Jag kan ju inte sova nu. Får allt hålla ögonen öppna ett tag till. Måste börja på boken vi fick ifrån engelskan, Animal Farm. Jag ska ha läst 3 kapitel tills Fredag och man kan säga att jag och böcker inte går ihop. Har nog inte läst klart en enda bok som skolan har gett mig, tror jag. Bäst att börja då. Puss


Alltså jag ber så mycket om ursäkt för min charmighet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0