Today was just a downer

Hemma från skolan nu. Eller ja, jag har vatt det ett tag men har pysslat lite med rummet.
Är verkligen helt slut nu. Jag får samla mina krafter och vila så att jag kan åstadkomma något i skolan i morgon. (som om det skulle hända)
Och som om jag gjorde det idag. Fast jag, Simon, Emelie och Linus var förvånadsvärt duktiga på idrotten idag. Vi körde inlines vid vätterstranden. Vi körde på som bara den. Linus trillade dock mitt i ett övergångställ och fick världens skapsår. Nu ska jag gå och laga mat och sedan plugga lite. Bye


Ajaj stackare, men han tog det som en man


Kommentarer
Postat av: Emelie

a o här tar man bara någon annans bilder ;)

2010-09-18 @ 10:07:27
URL: http://mlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0