Some girls Some boys


Jag såg den. Jag såg den film jag så länge velat se. Och jag kan faktiskt säga att jag är lite besviken på den. Jag hade antagligen för höga förväntningar men jag gillade absolut inte slutet. Kanske ni som har sett den håller med mig, kanske inte. Trodde den skulle bli den nya favoriten, men icke. Jag håller mig kvar på Moulin Rouge. Kanske blir den nya I Rymden Finns Inga Känslor. Eller kanske inte. Det får vi se. Iallafall är buss bokad till Julia nu. Fredagen den 24 åker vi. Saknar flickan starkt och det ska bli sjukt kul. Förhoppningsvis. Eller. Jag garanterar det. Detta blev ett drygt inlägg. Men nu är det så att jag inte har fått någon Oboy idag så jag är på lite dåligt humör. Men det rullar. Men innan hejdå undrar jag om någon är nöjd med valet? inte jag iallafall.
Sverige Demokraterna, verkligen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0