I HAVE PLAYED MUSIC ALL DAY

Hemma nu. Åkte hem till Anna efter skolan tillsammans med Julia. Vi hade tjejsnack och gjorde lite smoothie. Vi hade inte träffats på länge och konstigt nog hade ingen utav oss något skvaller.
Jag orkar inte göra något annat ikväll mer än att ligga hemma och mysa. Men ska ta mitt arsle upp till Egnahem för att se på när bror spelar fotboll. Längensen jag såg honom spela så han kommer bli glad! pappa lovade också att köpa med sig en marabou till mig så jag kan smälta den och doppa frukt. mums gott gott! ska också hinna plugga lite. Har en hel del tills nästa vecka. Det blir nog bra. Hade hoppats på att få träffa vännerna men jag är inte förvånad, de ska jobba. VILL MED HA JOBB!


Plugg Plugg Plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0