Friday I'm In Love

Hey! igår blev det idoltittande och mys sedan slutade kvällen hemma hos Patriks place.
Idag har det blivit en kortskoldag som innehöll bla predikande från rektor ännu en gång. Det verkar som att allting med media programmet kommer bli snäppet bättre. Det märker vi! Helgens planer ser ut som så att idag blir det hemmakväll. Hemmakvällen innehåller plugg,idol och godisätande. Imorgon blir det loppis, Simon och Hanna sedan Patrik. Söndagen blir det eventuellt Ullared eller kanske en äventyrstripp med Patrik. Men vi tar dag för dag iallafall. Just nu sitter jag och försöker boka buss biljetter till Linköping. Ska dit nästa helg och hälsa på Pullan. Usch, jag känner mig en aning sjuk nu faktiskt och jag har en aning svårt att fördriva tiden. Jaja, nu blir det duschen anyway. Puss. and btw, kakan på bilden är absolut en favorit! mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0