EN FAMN FÖR MIG

Har suttit och stirrat på en dataskärm nu i flera timmar. Har inte kunnat sova, jag vaknade kl 8. Måste ha Patrik vid min sida när jag sover annars går det inte bra. Min sällskapssjuka svämmar snart över. Vill ha Patrik här för att kunna mosa honom. Får mosa han extra mycket imorgon istället. Idag blir det att träffa Anna och Julia. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag funderar på ifall Anna skulle kunna färga mitt hår lite ljusare men tror inte jag vågar det med willys färg. Vi får se, jag är iallafall jätte peppad på att bli ljus! har nästan lite åt det oranga hållet nu igen. Eller gråa som vissa säger. Nu ska jag plugga lite sedan ska jag FÖRSÖKA ut och springa. Vet dock inte om det blir av. Hoppas. Måste städa en massa idag med. Ojoj. Puss

Snart fyller Patrik år. Planera!

Har inga nya bilder så jag tar från WEHEARTIT.. he-he



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0