TISDAG 23 FEBRUARI 2010

Japp, här sitter jag i Annas goa soffa och bloggar. Mina tår är istappar likaså mina händer. Och herregud vilken himla dålig dag vi har haft. Jag verkligen kämpade med att ta mig upp ur sängen idag klockan halv 7 och när jag väl tatt mig till skolan så var inte min matte lärare där. Så två timmars rast tills nästan lektion då min lärare hade brutit handen och inte kunde skriva på tavlan, så vi fick 25 minuters rast och sen fick vi kolla på film. Sedan var det Engelska då vi fick kolla klart på "Wuristhing Heights" eller nått sådant. Aja, jag kom iallafall hem till min fina Julia efter skolan och nu är allt coolt igen. Har inte min lovely cellphone med mig till Anna, glömde den hos Julia så nu har jag lite panik. Hatar att man inte vet ifall någon ringer eller smsar. Men jag är inte beroende.



Den här bilden visar hur extremt deppigt det är under denna årstid. Man vill verkligen inte gå ut, vilket jag inte för ofta heller. Men jag vill bara sitta inne vid den varma brasan och dricka varm oboy hela dagarna. Ganska lite musik som bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0