Part of the list.

Dumma kalla datarum. Nu har jag suttit här i över 2 timmar och bara rensart och sorterat bilder. Man tycker ju att det skulle bli varmt efter en så lång tid. Iallafall. Jag saknar min Patrik. Vill att han ska ta och komma hit och värma mig. Mycket tjat om han i de senaste inläggen. Men vet ni varför? Jo, jag älskar han så mycket så jag kan bara inte ta och sluta skriva om honom. Inte sluta tänka på honom heller. Mm. När jag har suttit här och rensat så har jag hittade många fina gamla bilder. Ojoj, vad jag har skrattat och gråtit. Skönt med gamla tider. Längtar tillbaka. Bye suckers.

Bild ifrån sommras med Anna och Patrik på Mcdonalds såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0