LÖRDAG 20 FEBRUARI 2010

Godmorgon får jag la säga. Ögonen har inte riktigt öppnats ännu. Har sovit hos Julia så då blir det att sova länge. Vi kollade på One Tree Hill och myste igår kväll. Lovet har inte blivit så ösigt. Har bara softat mig igenom det men det är vad jag behövde. Vila ut en aning innan skolan sätter igång och det blir kaous. Anna skulle egentligen komma hem inatt men planet blev inställt för att det är för mycket snö i Skavsta så nu måste vi vänta enda tills Måndag. Åh herregud. Nu har iallafall hon och Niklas blivit offentliga, hehe. Jag är så glad för eran skull Anna. Jag ska la ta och börja plumsa mig hemåt. Blir nog att träffa Patrik lite senare. Vi får se hur det blir med det. Btw så kom han hem med en Iphone och en skinnjacka i förrgår. Exakt det jag vill ha. Och det ända han egentligen skulle göra var att byta abonnemang. haha, fan. Aja vi får väll se likadana ut, vi får omvandla det till något sött. Och ni, förlåt att jag är dålig på att uppdatera och att det är lamt här på bloggen. Jag har haft tid, jag har bara inte tatt mig tid till att sätta mig vid datorn. Aja, nu ska jag gitta. Peace

Saknar både mina gamla och nya klasskompisar. Hoppas ni hare bra





Kommentarer
Postat av: anna

hehehehe <3

2010-02-21 @ 13:47:57
URL: http://annacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0