Lalalala.

Julia har varit här ett tag nu. Har vatt jätte mysigt, vi har ätit, softat framför tv:n och haft lite girltalk. Hon och Edin har månadsdag imorgon. Sorry babe, kommer inte ihåg hur många månader.. Men grattis till dem :) - Jag vill ha tillbaka Paradise Hotel, har inget att göra på kvällarna. Inget att titta på. Vill ha Cimon i rutan, hett. Tycker ni det var rätt par som vann eller?
Btw så kallade Behzad mig nyknullad idag. B - Julia... Du ser... Nyknullad ut. J - Eh? tack? Jag vet faktiskt inte om jag ska ta det positivt eller inte, haha. Men jag var iallafall inte nyknullad. Anledningen var att min plattång är sönder så det blev krullhår till skolan och det var tidigt på morgonen. Jag somnade visst på Mdk innan, hade gjort ryckningar som om jag hade drömt eller något. ojojoj, kanske måste bli att lägga sig tidigt nu då. Så, godnatt på er. Puss

Nu ska jag nana.

(väldigt gamal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0