YOU'LL NEVER KNOW DEAR, HOW MUCH I LOVE YOU

Jag ska bli ljus och jag ska bli det nu! inte blond utan ljus. Typ ljusbrun med slingor i, kanske. Vill iallafall kutta mitt hår nu. Bara 2 cm eller mer. Få raka toppar, jag vill bara få bort allt det slitna. Ska fråga mamma om hon vill dela med mig. Det kostar skön en hel förmögenhet vettni. Jag fixar det, jag ska. Jag hatar min hårfärg nu, det gör att man är blekare än vad man egentligen är.

Imorgon kanske det blir skola, kanske. Jag tycker jag förtjänar en dag ledigt faktiskt. Har varken skolkat eller varit sjuk på årtal. Nu är det dags. Ska på stan med Julia och Anna efter "skolan" också. Kolla lite på julklappar sedan kolla på träningskläder. Måste börja plugga på svenskan med men får la börja efter helgen. Ska jobba lördag, söndag. Faktiskt skönt. Tjänar storkovan nu. Hehe ne


La Liga pigga

La Liga down

Kommentarer
Postat av: julia

snodde den från din blogg en dag. tyckte den var förbjudet söt! jag dör när jag ser den. hur gullig som helst!

2010-12-09 @ 22:32:01
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0