And for a while we didn't come close

Nu är jobbet avklarat. Dags för mig att proppa i mig en korv och sedan börja plugga matte. Har nämnligen matte prov imorgon och matte har aldrig vatt min grej. Har failat på nästan alla prov och diagnoser jag stött på. Känner på mig att imorgon kommer bli likadant. Men efter jul, då fan blir det andra bullar! jag ska klara av matten, jag måste. Efter plugget bär det av till pojkvännen. Blir mys och självfallet film/one tree hill. Hoppas på att jag får oboy för mmh vad sugen jag är. Det är slut här hemma. Btw så är alla mina julklappsköp klara. Äntligen säger jag bara. Folk är så himla svåra. T.ex. min pojkvän i kläder, han kan byta lite hur som helst. Han kör alltid sin egen stil och det han tycker är snyggt köper han. Och det kan va från coola luvtröjor till söta t-shirtar, om ni förstår mig så är han jätte svår i klädstil. Därför köper jag.. haha, vet att han läser så tyvär bebbe. Kommer inte avslöja förens på julafton. Nu måste jag sätta fart. Puss


en bild på mig och tvillingen. Nej, jag har inte bara ett finger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0