Sista dagen

Nyvaken. har frukosten på bricka och har satt mig perfekt i datastolen för att spela lite biljard. jag äger. (nybörjarna) igår blev det bara mys med familjen + Alex. vi grillade, spelade chicago och jag kom sist som vanligt. sen gick Sagan om de två tornen och jag såg väll kanske... 20 min sen gick jag och la mig. otroligt hur störande flugor är. jag lyckas alltid ha en i rummet när jag ska sova. den kan inte låta bli att surra för bli mitt ansikte varje minut. jag ville så gärna slå till den men kan inte se dem lida, speciellt inte när jag vet att det var jag som klappa till den. så den fick surra vidare. det var säkert den som gjorde så jag drömde phsyk dröm. vill ni höra? ja klart ni vill.

Det var tre barn som skulle sova i en stuga i skogen. det fick dem av sina föräldrar. sen på natten var dem sugna på att gå ut och leka. de lekte i buskarna och sedan såg de pappers påsar. de tittade vad som var i och det var händer och fötter. creapy. de ville springa hem för dem blev rädda. men för att ta sig hem var man tvungen att gå över en brå som låg över en å. de sprang och plötsligt fick de se något simma runt i vattnet. det var människor. man kunde inte gå förbi dem. sen blev jag rädd och vaknade. sen somnade jag om och då var jag med i drömmen. och nu orkar jag inte berätta med. puss

Hörrni. det är sista dagen på sommarlovet. enjoy! jag ska träffa mina underbara. mitt stora problem blir vad jag ska ha på mig.. skit också. jag orkar inte :(
iallafall skitsamma. nu blir det duschen för min del sedan lite biljard som sagt. puss


här har ni en riktigt old one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0