1:a gången

ni kan säkert gissa var jag är genom att kolla på bilden :)

Hallihopp. första skoldagen idag då. gick från 8 - 10. det var najs. dock såg jag inga ettor. jag som vill kunna kolla på dem och känna mig större. vilket jag inte kommer va för jag har en stor känsla av att de flesta kommer vara längre än mig. men det är skitsamma. jag är större i sinnet. ne inte det heller. men i årskursen. det sägs att tjejer mognar snabbt men jag är fan ett undantag. den som gissar rätt på var jag är nånstans får sin blogg länkad. (som om det skulle hjälpa att bli länkad på min blogg) haha

Kommentarer
Postat av: julia

ANNA ?! :)

2010-08-27 @ 18:24:54
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0