Farväl mitt hjärta.

Idag är världens bästa dag men samtidigt världens sämsta. Det bästa med dagen är att jag och mitt hjärta Patrik har 2 år. 2 helt underbara år. Jag hoppas han och jag ska leva ett fint och mycket länge liv tillsammans. Det sämsta med dagen är att vi nu har avlidit mitt hjärta, min hund Dallas. Han led av en njursvikt som är obotlig och med tiden har det bara blivit värre. Det är skönt att slippa se hans lidande men allt kommer bli tomt här hemma. Ingen som väcker mig med en tungkyss, ingen som går med mig ner till källaren om kvällen då jag inte vågar, ingen som springer till dörren då jag vrider om nyckeln. Han kommer bli så oerhört saknad.


Kommentarer
Postat av: Simon

2011-03-06 @ 02:02:34
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0