SECOND HAND AND MY LOVE FOR IT

Haha, i mitt förra inlägg var det då min syster som skrev. Hon ville ge lite reklam för sin nya blogg och då tänkte jag, hur ska hon få det från mig? min blogg är ju inte så jävla schysst. Men ja, där har ni den iallafall. Kika in. Haha.

- Jag är besatt av att gå på Second hand (som ni kanske märkt) - går det för lång tid mellan gångerna drabbas jag av abstinens. Helt sjukt hur kul det är och hur mycket fint man kan hitta. Det är nice att veta att dessa kläder eller vad man nu väljer att köpa har vatt på någon annans kropp och kanske gjort massa andra äventyr. Nu blir det upp till mig att leva vidare med det och ha så roligt i kläderna jag bara kan!

På denna bild nedanför är min andra kärlek. Min puttinuttigulliputte. Ojoj, 2 år har gått sjukt fort.
MER SKA DET BLI!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, du vet inte ens vad abstinens är ;)

2011-03-29 @ 09:23:12
URL: http://mandajohansson.blogg.se/
Postat av: JJ

Svar till dromedar: Om jag inte skulle jag inte skriva det, dooh :)

2011-03-29 @ 09:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0