TORSDAG DEN 14:E JULI 2011

Mitt liv är underbart just nu, eller det är vad jag inbillar mig. Men jag får inbilla mig ett tag till och sen blir det underbart på RIKTIGT. aight? Jag saknar Simon. det är fett tråkigt utan han hemma här i jkpg. Men dött blir det inte när han kommer hem för då jälvar ska vi festa och ordna med utlandsresa. jag ska iväg, eller snarare, jag måste. Vart fan som helst bara jag tar mig bort från hålan ett tag. Det är bara skit som händer nu och det ska vara sommarlov huh? fy. Dumma dumma killar. Vet inte hur många år jag har sagt, "jag ska fan bli lesbisk" men inget har hänt. Jag får helt enkelt acceptera att jag är hetero och acceptera att killar inte är jätte bra på att göra annat än att tänka med snablen. nu tackar jag för mig och sticker iväg till jullan som jag sovit hos hela veckan. Jätte mysigt!
Btw, idag var jag ute och paddlade. Askul. grymt vatt det! a Kbry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0