FREDAG DEN 22:A JULI 2011

Jag skriver detta för jag kan inte ta det längre. Jag älskar dig så mycket. Jag saknar dig varje dag. Jag har undrat om du tänker på mig eller om du någonsin vill ha mig igen? Kommer du någonsin älska mig igen som du gjorde förut? Dessa frågor har jag frågat mig själv om och om igen, men de kommer inte få sina svar just nu. Jag kan inte fortsätta undra mer. Tack för att du är det bästa som kommit in i mitt liv. Tack för att du lärt mig så mycket om mig själv. Jag kan aldrig hata dig för jag vet att allt du gjorde, gjorde du för kärlek, men jag hatar att det är slut. Jag kommer alltid att älska dig.


Kommentarer
Postat av: anna

<3 jag finns alltid här om eller när du vill prata eller bara glömma!

2011-07-23 @ 11:04:10
Postat av: Hanna Helt

<3<3<3

2011-07-23 @ 17:36:21
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0