TRASOR

Idag var det sista dagen på praktiken. Skönt men ändå lite tråkigt. Jag har lärt mig så mycket tack vare Emma. Fick iallafall med mig ett presentkort hem. Yeahj. Imorgon blir det shopping med Simon sedan kanske bio eller fika på stan med han och Anna. Ikväll blir det iallafall lite plugg sen kanske mys med Patrik. Igårkväll skulle jag och han baka chokladbollar och ojoj, det var så längesen vi gjorde det så vi smälte smöret. Vi tänkte att vi bakake kladdkaka, men icke. Det blir lite för..smörigt. Fick lägga ut det på balkongen men då stelnade den. Herregud. Jag tycker vi ska hålla oss till kladdisen.


Jag fick höra av min bror att vampyrtänder kommer dö ut. Det vill jag inte! även om jag inte trivs med min vill jag inte att släktet ska dö ut. Alla kan ju inte gå runt och ha perfekta tänder. Mina barn ska ha vampyr tand, eller glugg. Jag, mamma och amanda har vampyrisar. Amanda mest, haha. Men nej, jag låter inte detta ske. Om jag så ska hacka ut en på ungen!

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha du är fin du Julia!

jag vill shoppa secondhand,tips? :D

2011-02-13 @ 02:00:39
URL: http://fikonet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0