Today

Hallå. Både jag och Patrik har legat och hostat hela natten. Vi somnade inte förens halv 5. Ojoj, blev väckta utav hans mamma vid 12 eller något. Vi tog en liten promenad för att piggna till lite. Imorgon blir det A6 med anna. Börjar jobba på tisdag med, lite pirrigt är det faktiskt. Mitt allra första jobb, men jag hoppas på att det kommer gå bra.. Ska försöka träffa Hanna på lovet med, sjukt längesen. Jag har märkt att mina kompisar heter typ likadant, Julia, Julia, Hanna, Hanna .. Anna. Det blir kanske förvirrade för er ;) menmen.. kan lägga upp ett par sexiga bilder på dem någon dag ;) puss


Hur snygg är han inte då? Jo, otroligt. Ni ser iof inte.
Han är iallafall min ögonsten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0