Du har ett sätt att bara glömma, när problemen tränger på

Hallå. Nu har jag försökt mig på att plugga. Det har gått förvånadsvärt bra så nu förtjänar jag ett varmt glas oboy och film. Men först ska jag spela lite Unicorn Attack, och jag måste bara meddela Simon och Frida att jag "hatar" dem för att dem visade mig det spelet, beroende? Eh ja
Men jag slutar tolv imorgon, jag klagar inte!

Vad ska jag köpa till min älskade pojkvän? han är inte alls bra på önskelista och det gör att jag måste använda huvudet mer än vanligt. Fy. En kram och en Puss ska han ju garanterat få, men till det?



Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, det var det töntigaste spelat jag sett :D

2010-11-24 @ 22:18:26
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: jj

sv: du är tönt. spelet äger :) spela och du är fast

2010-11-25 @ 08:53:59
Postat av: frida

livets spel :)

jag ska få alla att bli beroende :D

2010-11-25 @ 11:40:56
URL: http://fikonet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0