Utveckligssamtal my ass

Är så förbannad. Min lärare är kass och mitt utveckligssamtal gick kasst. Men men. Klagade lite sen gick jag. Fick iallafall min vilja igenom; att hon skulle se att jag hatade henne. Imorgon vet jag inte hur det blir med min första lektiom (PS). Läraren var sjuk idag och jag har ännu inte lyckats få tag på henne. Jag orkar inte åka in till skolan i onödan.. Iallafall, nått som fick mitt humör på topp var ju att jag fick ett nagellack utav Patrik idag, my babe. Ett rött med shimmer (glitter). Jätte fint, söt han är. Nu ska vi checka Paradise Hotel, haha. Spännande. Puss


Godmorgon på er

Kommentarer
Postat av: julia

du är gulligast i världen :)

2010-11-27 @ 11:24:59
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0