Mamma Dansar Nedanför Mig

Hej. Måste säga att min kväll blev inte opepp. Den blev pepp. Visade sig att Patrik inte skulle ut så då åkte jag till honom för att mysa. Vi kollade idol och han mixade drinkar. Gott! han lär sig sakta med säkert och snart blir han en fullbordad bartender ;)
När jag kom hem stod mamma och dansade till Lars Krizters. Weahj. Fin dans. Nej

Ikväll blir det att åka hem till Anna för att baka pepparkakor. Dock kommer det inte bli så många för jag har en tendens till att äta upp degen innan jag börjar. hihi. Ska försöka att låta bli. Tycker dock det är lite tidigt för pepparkakor, menmen. Det är gott och snön ligger på marken så varför inte. Puss hej nu ska jag plugga

Jag saknar sommaren jätte mycket!
men nu i vinter ska Patrik lära mig hur man åker skidor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0