Ledig


Hallå. Idag har jag och Anna varit lediga så vi passade på att gå på stan. Fick med mig en ring, svartnagellack och en vinterjacka. Jag och Anna har länge pratat om att vi ska ställa oss på loppis så nu är det bestämt att vi faktiskt ska ta tag i det där. Jag har massor med saker som bara ligger och väntar på att bli sålda. Det får vi fixa snart. En liten sak till. Min vän Simon Younan har gått från brun till vit. haha kolla hans fina bilder

Köpte denna vinterjacka nedan idag men jag är lite osäker ifall jag ska ha den eller ej. Den är lite lång på mig och det ser ut som hela min höft är rund. Vi får se, den är ju lite ball iallafall.
Köpte den på Monki btw.

Kommentarer
Postat av: Simon

hehehe tackar för alla läsare!

jackan var fin, kör på den!

2010-11-23 @ 17:02:17
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0