It Is What It Is

Klagotid. Nästa vecka har jag 4 prov, dock är ett oförberett men det räknas ändå + en muntlig redovisning. Kul. Nej. Är jag duktig i skolan? Nej. Hur ska jag klara av det där? två är omprov btw. Så ni får en bild på hur dålig jag verkligen är. Jag måste lära mig nån sorts plugg teknik. Kanske av tjejen på bilden nedan? Nej. Jag får fråga min goa geografi lärare. Nu ska jag duscha, äta, slöa och kanske träffa Patrik. Så ser min kväll ut, hoppas eran ser bra ut med. Bye

Frida slöar alla lektioner och ändå lyckas hon vara bättre än jag?


Detta gick lite väl fort tycker jag? Skulle precis checka in plaggen och allt var slut.
Woops, dock hittade jag inget som lockade mig

Kommentarer
Postat av: frida

Det är för att jag är bäst förstår du väl!



hahahaha,du kan få mina anteckningar,dom kommeri nte hjälpa men visst du kan få dom! :)

2010-11-23 @ 21:20:15
URL: http://fikonet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0