Here Tomorrow Gone Today

Allt känns rätt okej.
Som jag har sagt förr är blogga inte direkt min specialitet så jag håller mig till det jag är bra på men jag försöker uppdatera så gott det går. höh. Nu ska jag till Hanna Jönsson. Ja, hur länge sen kan det vatt som jag träffade henne? kanske mer än 2 månader. Herregud det måste bli ändring. Imorgon blir det att åka in till skolan halv 10 för att visa 95:orna PB. Inte kul. Nu ska jag ta mig ut i snöovädret för att ta någon buss. Vi hörs när vi hörs. Puss


Den hära vill ja ha. Mmmm det vill jag


om dem här kan jag säga, hahahaha

Kommentarer
Postat av: Cissi

snygg tröja :)

2010-11-19 @ 20:02:24
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: MOLLY

Hejjsan!

Gå gärna in på min och mina vänners blogg!

Vi har just gjort den men det skulle vara gätte kul att få en kommentar! (:

KRAM

2010-11-19 @ 20:57:14
URL: http://mozzans.blogg.se/
Postat av: frida

JULIA,varför ska du alltid hitta allt snyggt först för? jag blir ju ledsen.

2010-11-19 @ 22:44:46
Postat av: Anonym

Svar på kommentarer: C: tack :)

M: Aa, visst! :)

2010-11-21 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0