Förlåt att jag aldig sagt förlåt

Det blir en helt ensam kväll framför tv:n. Ska kolla idol, äta tacos och kanske tillbringa tid med familjen. Om inte deppar jag ihop över att det är så kallt och går i ide tillsammans med min fisk. Julia är i Göteborg, Anna äter ute med sin kille, Hanna åker pulka nånstans.. Nej vet ni vad som passar perfekt för min desperation till att göra något? Spela The sims eller Unicorn Attack. Min kväll skulle bli så lyckad ifall jag slog Frida och Simon. Åh vad glad jag skulle bli! Ja hörrni. Det är så min kväll kommer se ut nu framöver. Imorgon ska jag ta mitt feta arsle och tvinga Anna att träna med mig.
Have it nice


Såhär ser min kväll ut. Pepp med sarkasm och dem två jämte mig suddas bort för idag.

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha lycka till med att slå simon. jag försökte men det gick inte så bra.heh

2010-11-27 @ 19:56:18
URL: http://fikonet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0