All In

Det är svårt att plugga när...The sims finns. Jag vet, nördigt men jag har fastnat för det igen. Spelade det som en beroende nörd för ett par år sedan. Nu är jag där igen. Fast inte lika mycket som förra gången. Jag får skärpa mig, The sims ska ju inte gå före ett stort prov, eller? Btw, det är omprov. Det känns mycket större då. hehe nej, nu ska jag måla lite för det gör mig lugn. Sen ska jag kanske in en snabbis till stan, ha det bra :) puss

Igår tillbringade jag min kväll med de på bilden nedan. Vi gjorde tacos och sedan åkte Julia. Då tog jag och Anna fram skolkatalogerna. Ojoj hon hade från när jag gick i förskolan. Jättekul, jag hittade många söta bilder på Patrik och Anna. Dock inte mig för jag hade gigantiskt huvud på alla bilder, as kul :) Från 4 och uppåt gick det bara utför. Man blev fulare och fulare. Herregud. När man var liten kunde man göra vilken min som helst och bli söt. Men nu, monster.



Min Patrik har varit blond ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0