TORSDAG 27 MAJ 2010

Hej :)
ligger i sängen och lyssnar konstigt nog på Justin bieber. det duger väll! igår var jag och Patrik barnvakt till hans kusin Sebastian. han hade med sig leksaker som hette gogos tror jag (?) man skulle pricka varandras gubbar och jag kan säga att reglerna ändrades ganska ofta enligt hans fördel ;) vi tog en promenad på stranden och lite så. det var kul. idag har jag mest fotat med Hanna, simon, och maggis :) vi skulle göra några uppgifter om hur det skulle kunna va om man vore blind. sen en om stereotyper. efter det åkte jag hem och åt hos Patrik senare vidare hem till mig, han åkte hem för en stund sen och nu ska jag nog passa på att sova.
Hanna, Emma och Maggis. smaylisarna är för er skull :)

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

hahha, aahh, smilisar :D

2010-05-29 @ 00:53:32
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0