TORSDAG 20 MAJ 2010

Jag och min delicious strösselkaka är ensamma hemma. medan kakan försvinner sakta blir jag plötsligt större och större.. gjorde excel prov idag vilket inte gick så bra första gången. men sen fick jag en andra chans och då fixade jag det strålande, galant. nu är jag som sagt hemma och har sjunkit ner i min sköna datorstol för att sitta här ett bra tag. hade tänkt att öva lite på matten tills imorgon men sen kom jag på, jag tog inte med mig matteboken (?) så nej, ingen matte. bara mat och datorn.
- min bror försöker få sin lägenhet såld, ta en titt här ->
http://www2.skandiamaklarna.se/beskrivning.aspx?guid=3OEJD0BLMOKPTGV1&typ=CMBoLgh

Min man

Min andra man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0