SÖNDAG 9 MAJ 2010

Jag hatar söndagar!

Man blir så trött. Jag kanske ska ta en liten tupplur. Är mätt och belåten efter middagen. Jag tror jag gör rätt när jag gör det.. fast.. då kan jag kanske inte somna ikväll. Går nog ner och kollar på tv istället.

Min helg har inte varit vidare händelserik. Har fått ta hand om min b-friend som har både körtelfeber och halsfluss. Vet dock inte om jag är smittad, känns som det kanske blir nått snart, men det hoppas man inte på. Vill inte bli så sjuk nu till sommaren och allt som kommer att hända. Jag har massvis med planer och jag hoppas alla går att fixa. Btw, jag var hos Anna och bakade idag med. Jag kan lova er, vi är bäst. Det är bara att ringa ifall ni behöver bakelser. Bråkat med syster idag med.. jag tog ut alla kläderna ur garderoben och slängde dem på hennes säng. När jag väl skulle vika ihop dem så blev hon arg och anklagade mig för att jag vikte fult och fel. Sen blev hon arg för att hon fick göra allt själv.. hon får helt enkelt skylla sig själv. Nej, nu är det dags för mig att lämna över datan till bror. Hoppas ni haft en bra helg, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0