MÅNDAG 10 MAJ 2010

Idag vill jag gratta min fina vän JuliaLindahl. Hon fyller 17 år. Jag har det lite trögt med vad hon ska få i present.. Jag vill att hon ska få det bästa, för det förtjänar hon. Men min tröge hjärna är lost på fantasi. Jag får klura ut något. Nu blir det iväg till Text Kommunikation lektionen för att ha prov. Det är dags att välja inriktning till 2:an snart och jag har ingen aning om vad jag ska ta, foto, expo, text, graf eller rörlig bild? Herregud. Vill ju ha allt. Iallafall. Puss på er, hej


Kommentarer
Postat av: julia

åh hjärtat :$ tack så jättemycket! det halsbandet jag fick av dig betydde faktiskt jättemycket och jag lovar, det räcker gott och väl :) tack ännu en gång, du är en underbar vän! <3

2010-05-10 @ 20:54:25
URL: http://julialindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0