FREDAG 21 MAJ 2010

haft nationella i morse. det gick kasst men jag orkar inte älta över det. istället träffade jag Patrik och myste hela dagen tills jag åkte hem till Anna för att grilla. vi sick i hennes lusthus hela kvällen, jag hon och Julia. tjejsnack och skratt. perfekt kväll. förutom att jag inte kunde äta maten för det var spindelnät i taket och humlor på väggarna så nu är jag vrålhungrig och min mage gnäller. men jag orkar inte. jag är helt slut. jag fattar inte varför. jag blir alltid trött vid 9 tiden på kvällarna. det suger, jag vill också kunna vara uppe till 3 på natten och göra massa bus, men nejnej. här ska sovas. pusss godnatt!


denna kaka kallas för strösselkaka i mitt hem.
den delas sen upp som mockarutor. det godaste jag ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0