-

regnet det bara öser ner. eller snarare, öste ner. jag är bara lite sen med uppdateringen. det har blixtrat och hållt på. jag hatar oväder, iallafall när man är själv hemma. men nu är jag trygg, med mamma och pappa i rummet nedanför och med min dampe som jag fått utav Patrik i min famn. kan det kännas tryggare? - ne. idag har jag passat på att städa Puttes hem, det kändes som det behövdes för alger och grön smörja hade satt sig fast på glaset. jag är en bra skötare och han älskar att bo i mitt välstädade rum. det är iallafall vad jag inbillar mig.. nej hörrni, nu är det sovdags. jag får sova själv inatt. Patrik är på bio. men jag klarar mig, jag är en stor flicka, eller? höhö. Godnatt pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0