TISDAG 2 MARS 2010

Knapprar på skolans underbara tangentbord. Än är det vinter. Om inte snön försvinner snart åker jag till Thailand eller åtminstone min underbara stad Göteborg. Visst, jag säger inte att det inte är mysigt, vackert eller uppfriskande med vinter och snö, men det har hållt på mer i över 4 månader snart. Jag vill ha sommar och vara ledig.

Jag, Simon, Hanna och Emelie tog oss en liten tripp till PressByrån innan. Där mötte vi på en gubbe som frågade ifall vi ville vara med på ett "practical joke". Visst sa vi. (ringa till hans fru och säga grattis på 70 årsdagen). För det fick vi en 100 lapp att dela på.


Kommentarer
Postat av: julia

hahahahhahahaha!!!

ni överlever utan mig märker jag :D

(L)

2010-03-04 @ 20:26:53
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0