ONSDAG 3 MARS 2010

Anna, Julia och jag fick ett second-hand ryck i förmiddags så vi tog bussen lite här och var. Fyndade en fin ring sedan hårfärg. Mamma ringde och störde mig mitt i färgningen så det blev att sätta på en systemkasse på huvudet och sätta sig i bilen. En liten rolig grej. Min mage pirrar alledeles förmycket. Det är nämnligen så att jag och Patrik har 1 år tillsammans imorgon. Den 4 mars. Ärligt talat så känns det inte alls så länge, eller kanske.. t.o.m mer? Ja, mina tankar är åt alla håll just nu för jag vill att allt ska bli perfekt och mysigt. Men vad kan gå fel? Allt är ju perfekt och mysigt tillsammans med min underbara b-friend :) Nu ska jag leta fram mina Mdk anteckningar och sätta igång med plugget. Två prov imorgon, jag är alldeles glad över det..


tss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0