HelloGoodbye

Efter en dag i skolan som bestod av matte och natur b.l.a, är jag något död i huvudet och kroppen. Gick lugnt och försiktigt in genom ytterdörren för att undvika få en istapp genom huvudet. Sedan rev jag av mig skorna och sprang och slängde mig i soffan. Det är där jag har hållt till tills nu. Bytte av till datorn. Vilket är lite mer deprimerande. För jag har tröttnat på Facebook, Bloglovin och allt jag är inne på. Tv är mer underhållande om man inte har något att göra. Så jag drar mig tillbaka i mitt lilla hörn med täcke och fruktsallad. Seya

(Klart man saknar fotbollen) men bara så det var förut..

Glömde nämna att jag var på bio i lördagskväll tillsammans med Patrik och hans pappa. (I Love You Phillip Morris) Jim Carrey spelade bög tillsammans med Ewan McGregor. Filmen var bra, inte riktigt min smak längre för Patrik har fått mig att falla för actionfilmer, lite mer spänning och händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0