FREDAG 12 MARS 2010

Medan jag väntar på att foto ska börja sitter Simon, Emelie och jag i datasalen. Hela dagen har jag gått och tänkt på att jag måste bli mer organiserad. Så första steget jag tog var att städa mitt skåp. Igår dammade, dammsög, moppade jag hela mitt rum. Känner mig stolt och jag hoppas att jag kan fortsätta såhär. Börja planera lite bättre. Visst är det skönt att ta dagen som den kommer men det funkar inte alltid. Så mitt nya organiserade jag börjar idag. Ska skaffa mig en kalender också. Jag ska bli lika organiserad som Amanda och en lika bra planerare som Anna. Nu måste jag gitta. Ha en underbar dag idag. Ciao


Kommentarer
Postat av: Fija

Haha lycka till julia :D Vi får ta och ses någon dag , det var längesen nu ! <3

2010-03-12 @ 16:30:01
URL: http://fijahenningsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi, du e så duktig gullan :D<3

2010-03-12 @ 16:38:47
URL: http://mlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0