Solen är här

Shoho. jag sitter nyvaken i soffan och kollar på So you think you can dance. allt för seg för att försöka fatta varför nya dansar med gamla deltagare. jag har ont i örat.. Emelie tog hål i det och efter det har det bara fortsatt attt växa och sedan blivit en ballong.. så jag tog ut öronhänget igår och svullnaden gick ner över natten så satte in det nu igen. hoppas inte det blir värsta inflammerat till Cypern.
jag behöver en knuff i rumpan för jag måste ta mig upp ur soffan nu för att göra lite här hemma. jag känner på mig att denna helgen kommer bli händelserik.. eller inte. eller kanske. Anna och Julia kommer hem på Söndag. då jävlar.
bara så ni vet vill jag ha en cam..


Jag och Julia..

lyssnar på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0