Dream catch me

Dagen blev som planerad. vid lunch träffade jag Hanna, vi kollade på Farsan. vissa tycker den är astråkig jag tycker den är asrolig. ni förstår, min humor.. kommer ni aldrig förstå. dum som jag är lät jag Hanna ta ett till hål på mig. så nu har jag två på ena och tre på andra örat, dumt av mig nu med rökmånad och allt. aja, runt 6 tiden åkte jag och familjen till en minigolfbana. jag kom faktiskt bara 4. och vi var ändå 8.. inte dåligt enligt mig. efter golfen åkte hela familjen hem för att grilla lite gott, nu sitter jag själv i soffan och lyssnar på bra musik. eftersom jag inte har nått för mig mer ikväll hade jag tänkt att somna i ganska hyffsad tid för att fördriva tiden tills imorgon då Anna och Patrik kommer. senare på kvällen blir det Hanna för lite filmmys. låter nice, men ja. hoppas ni haft en fet-lördag och förhoppningsvis kommer fortsätta ha. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0