Cause I'm sure gonna give you a try.

Hallå. idag är det lördag, om ni inte visste det :)
sitter här hemma all alone. tyst och skönt men endå väldigt ensamt.
lite sol hade inte varit helt fel alls. satt uppe i stugan när det spöregna och åskade. mysigt!
finns inte mycket att säga.. jag har ju inte bloggat på länge. har mycket annat kul att göra på sommaren. så tar en liten paus. snart åker jag till Cypern. nice!

Patrik är i skåne. Julia åker till västkusten i två veckor. klasskompisarna är lite här och var. Anna åker till Grekland en vecka. usch, jag önskar jag hade pengar för att ta mig till Linköping så jag kan umgås med underbara Julia.


Kommentarer
Postat av: jullie

alltså KOM DÅ ! ae men tanken är att jag ska hinna komma ner till er snart. hade tänk åka idag, sen visade det sig att mamma hade hemliga planer som jag skulle med på. men så fort jag får tid kommer jag och hälsar på !! <3

2010-07-23 @ 16:49:52
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0