Wiiiie

Gårkvällen var hur bra som helst, det skakades mycket rumpa. morgonen var lika bra. fick vakna upp med den bästa. vi skulle fira pappa idag, så hela familjen + hittebarnen Patrik och Alex bowlade och åt sedan mat hemma hos oss. jag fick två strikes, så suck on that. Amanda och mamma kom sist. Sämst. Nu sitter jag här hemma hos Anna tillsammans med Julia. vi funderar på om vi ska dra ner till Niklas och chilla lite. Har tyvär inga bilder ifrån gårkvällen. får hitta någon rolig bild på Annas dator istället. Jag har en fråga till er. Hur stavas detta ordet? TyväR eller tyväRR? jag tror tyväR och Julia tror tyväRR. upp till er nu.

ni får nöja er med nån godis bild Anna hade. sugna eller?

Kommentarer
Postat av: Emelie

tyväRR :) såklart hehe <3

2010-01-30 @ 23:36:43
URL: http://mlig.blogg.se/
Postat av: julia

hahahah, RR gullis!

2010-01-31 @ 10:24:51
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0