Take Me Back

Bra helg. Bra dag i kort inlägg.
Fredagen tillbringades tillsammans med de fina flickorna Julia och Anna. Lördagen tillbringades med Patrik sedan hem till Annsofie med tjejerna för att fira att hon är 18. Söndag tillbringades med Patrik, åt mat hos hans mormor och morfar och kollade på bebis bilder, så gullig. Sedan hem och äta oss tjocka och sådär. Idag har jag tillbringat min tid i sängen. Min kropp ville inte att jag skulle gå till skolan.. bra beslut. Men imorgon blir det nya tag. Jag gillar inte när andra skolkar. men när det är en själv är det ganska skönt.. Bilderna från Annsofie kommer kanske upp lite senare. Så länge får ni nöja er med mig. Nu blir det städning, plugg och dusch. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0