Solstrålar

Fin natt med min tjej Julia. Fin morgon med min pojk Patrik. Tack till er.. Det känns som att jag har fått på mig en aning för mycket smink. Men nångång måste ju bli den första, eller hur? ;) Det blir en fin kväll med alla tjejer hos Annsofie. Grattis gumman! Natten tillbringas med min kärlek. Tyvär har jag inga bilder att erbjuda just nu. kan kolla efter lite och se om det finns någon gammal. Annars tar nog "papparatsin" Anna med kameran ikväll. så då blir det nog många fina bilder. Nu tjatar mamma på mig.. mitt rum ser inte så fint ut. Jag sätter igång nu. Puss på er


Tada. En härlig sommarbild ifrån stugan. Mumsar i mig tårta!


Kommentarer
Postat av: mandy

papparazzin haha :D

2010-01-23 @ 16:28:55
URL: http://mandalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0