Skolan, great.

Är i skolan med folket. Sitter just nu i nån datasal och väntar på att naturkunskapen ska börja. Vi var precis nere i caféterian och fikade chokladbullar och festis. Efteråt fick jag lite dåligt samvete.. har inte tränat på väldigt länge, så.. dags att börja antar jag. Har tjatat på mamma att hon får betala 10-kort. har kommit en bra bit känns det som. Jag är ganska pank förstår ni. Har tappat bort en pocketbok jag läste på engelskan så nu måste jag betala 150 kr. Vad tycker ni jag ska göra? jag måste hitta ett sätt så jag kommer undan detta..


När vi sa hejdå till Amanda (K)

Kommentarer
Postat av: mandy

hehe de va sorligt, mnen vi ses nar jag kommer hem igen :D

2010-01-26 @ 19:02:48
URL: http://mandalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0