kissa ej i mot vind

Ja, som ni ser.. hoppas jag. så har Julia fixat till min blogg lite. blev jättenöjd men det är några justeringar som jag vill ändra på men Julia visste inte riktigt hur man gjorde. så jag undrar om nån utav er eller någon ni känner som kan mycket om att pimpa bloggar skulle kunna hjälpa mig? let me know please. Tack jullie (K)

Min dag har bestått utav skola och där har det inte hänt några konstigheter. hade idrott då vi gymmade lite, sedan svenska. direkt efter så drog jag hem till Julia. vi myste lite i soffan framför one tree hill senare letade vi lite kläder som hon skulle slänga. fick inte med mig så mycket hem, hittade dock lite som jag hade glömt hemma hos henne. gaaattt! nu blir det att duscha, äta gröt och kanske se på Eva&Adam för att fördröja kvällen lite. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0